Harmonogram pracy
niedziela | nieczynna |
poniedziałek | nieczynna |
wtorek | 10:00–12:00 16:00–17:30 |
środa | 10:00–12:00 16:00–17:30 |
czwartek | 10:00–12:00 16:00–17:30 |
piątek | nieczynna |
sobota | 9:00–10:30 |
Informacje i potrzebna dokumentacja:
SAKRAMENT CHRZTU
Prosimy o zgłoszenie przynajmniej miesiąc przed udzieleniem sakramentu.
Potrzebna dokumentacja:
- akt urodzenia dziecka
- data ślubu kościelnego
- dane chrzestnych (imię nazwisko i adres)
- zaświadczenie o uprawnieniach do pełnienia roli chrzestnych (jeżeli są spoza naszej parafii).
SAKRAMENT BIERZMOWANIA
Przygotowanie trwa przez 2 lata (8 klasa szkoły podstawowej i 1 klasa szkoły średniej).
SAKRAMENT MAŁŻEŃSTWA
Termin ślubu informujemy w kancelarii parafialnej pół roku (a nawet rok) przed datą udzielenia sakramentu. Niezbędne dokumenty przynosimy do kancelarii 3 miesiące przed datą ślubu.
Potrzebna dokumentacja:
- odpis aktu chrztu do ślubu
- informacja o bierzmowaniu
- zaświadczenie o ukończeniu kurs przedmałżeńskiego
- zaświadczenie o uczestnictwie w spotkaniach poradni przedmałżeńskiej
- dokumenty z Urzędu Stanu Cywilnego
POGRZEB
Zgłoszenie śmierci o każdej porze dnia, bez względu na czas pracy kancelarii.
Potrzebna dokumentacja:
- akt zgonu
- informacja o udzielonych choremu sakramentach (Komunia Święta, sakrament namaszczenia chorych)
- w przypadku gdy osoba zmarła nie mieszkała na terenie naszej parafii konieczne jest pozwolenie na pogrzeb od ks. proboszcza tamtejszej parafii.